Exerciţiu de e-mail marketing

Se dă următoarea situaţie (ipotetică): adresa mea de e-mail a ajuns în baza de date a unui restaurant unde mănânc uneori în weekend, pentru că îmi place foarte mult supa lor cremă de ciuperci, cu toate că nu este deloc în drumul meu. În baza lor de date am ajuns voit şi conştient, după ce am completat un formular de feedback.

Linişte pentru câteva luni de zile până când intr-o bună zi mă trezesc cu un e-mail de la adresărestaurant at gmail.com cu nişte oferte de prânz. Se mai intâmplă, testează şi ei apele, îmi zic în timp ce ignoram e-mailul lor. A doua zi, din nou. Și continuă. Fără link de dezabonare, fără nimic. Le scriu și le recomand să se gândească dacă își fac bine, că poate nu toată lumea din baza lor de date este interesată de meniul de prânz, că poate nu e bine să trimită după gmail, etc. Le menționez că îmi place restaurantul lor și că în mod normal nu m-ar deranja mesaje comerciale din partea lor, doar că nu prea sunt în target cu meniurile de prânz, lucrez departe, nu am cum să ajung.

Îmi răspund:

Buna ziua,

Multumim frumos pentru aprecieri si pentru sfaturi.

Adresa dvs de email a fost introdusa in baza noastra de date in urma feed-back-ului completat la nume restaurant de catre dvs.
Va uram o zi minunata!
Le explic că știu de unde au adresa mea și că nu ăsta a fost scopul e-mailului meu, că nu fac prea bine. Ce fac a doua zi? Mi-au trimis din nou meniul de prânz. Ce am făcut eu? Am apăsat butonul de spam, bineînțeles.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *